Zoek in categorie

Zoek merk in categorie

Geef hoeveelheid in

Koolhydraatarme quiche met spi­na­zie, za­den en pitten

Koolhydraatarme quiche met spi­na­zie, za­den en pitten

 (0)    0

Koolhydraatarm recept: Quiche met spinazie, zaden en pitten Koolhydraatarme quiche met spi­na­zie, za­den en pitten

Ingrediënten voor vier personen:

Bereiding:

  • Maal de amandelen en de hazelnoten fijn en doe ze in een kom
  • Doe de maïzena samen met de kokosolie, het water en eventueel een beetje zout erbij en roer tot er een glad en samenhangend mengsel ontstaat
  • Laat dit afgedekt gedurende een half uur rusten in je koelkast.
  • Verwarm ondertussen je oven voor op 190 graden
  • Snijd de spinazie grof
  • Snijd de avocado in vier gelijke delen en verwijder de pit. Verwijder ook de schil en doe nu ook het geschilde vruchtvlees in een kom.
  • Doe nu zowel de eieren als de koriander, de komijn en de chilivlokken erbij en pureer alles
  • Meng de spinazie door het avocado mengsel en voeg er een snuifje peper en zout aan toe (volgens smaak)
  • Giet nu het de noten in een vorm en maak er een egale bodem van
  • Giet vervolgens het mengsel van spinazie en avocado mengsel in de vorm en strijk glad
  • Strooi er alle zaadjes en de pompoenpitten over
  • Plaats de quiche in je voorverwarmde oven en dit gedurende zo'n 25 minuten tot ze gaar is
  • Serveer met een zelf gemaakte groene salade met veel verse groenten en enkele stukjes vers fruit.

 (0)    0

Your comment has been sent successfully. Thanks for comment!
Heeft u een opmerking naar aanleiding van dit blog? We zijn benieuwd naar uw mening!
Captcha