Zoek in alle merken en categorieën

Zoek in alle categorieën

Zoek in alle merken

Zoek in categorie

Zoek in categorie

Zoek merk in categorie

Geef hoeveelheid in

Gezonde snacks Er zijn 1093 producten

In onze categorie gezonde snacks kunt u gezonde chips, snoep en suikervrije snoep vinden. In de categorie chips zijn er verschillende chips soorten te vinden die veel gezonder zijn dan andere snacks. Wilt u een lekkere gezonde snack? Denk dan eens aan onze hazelnoten, studentenhaver of zoute sticks. Of probeer onze gebroken eco cashewnoten. In de categorie snoep hebben we heerlijke Alpenkraft bonbons, laurierdrop maagpepermunt of bosbessen pastilles in de aanbieding. Wat verstaat men onder gezonde snacks?

Subcategorieën

  • Gezonde chips

    Een lekkere chips is nog lekkerder wanneer deze chips gezonde ingrediënten bevat. In onze webwinkel is er voldoende keuze tussen de verschillende chips soorten. U kunt kiezen voor zoutvrij of zoutarm en de normale chips. Kies voor een lekkere aardappelsnack met paprika smaak of een cashewnoten tamari. In deze categorie zijn ook speciale snack verkrijgbaar zoals chips met zeezout die handgemaakt is en bio chips die op een biologisch verantwoorde manier is gemaakt. Een categorie waar meer dan voldoende gezonde snacks zijn te vinden voor tussendoor. Zijn er wel gezonde chips?

  • Snoep

    In onze categorie snoep hebben we meer dan voldoende in aanbod. Uiteraard kunt u hier de bekende A merken vinden maar wij hebben meer in petto voor u in deze rubriek. Wat dacht u van de verschillende soorten drop die wij in het assortiment hebben? U kunt kiezen voor Zweedse Pegels, Klene zakkenrollers gemengd met zeezout of Zeeuwse Roomboter Babbelaars. En vergeet niet om even te zoeken in het assortiment van Oldtimers drop. Ook hiervan hebben we een groot aanbod zoals de bio ziltige frisse robbendrop. Gezond snoepen kan écht

  • Suikervrij snoep

    Snoepen is niet altijd gezond. En de grootste reden hiervoor is dat de meeste snoep erg veel suiker bevat. Daarom kunt u in onze categorie snoep ook een rubriek suikervrije snoep vinden. Op deze manier kunt u uw kinderen en uzelf altijd nog steeds verwennen met de lekkerste snoep die een stuk beter voor uw lijn en gezondheid is dan de reguliere snoep die in de supermarkten te vinden is. Alle kant-en-klare-voeding bevat ongezonde toegevoegde suikers

per pagina
Toont 1 - 24 van de 1093 items
Toont 1 - 24 van de 1093 items

Wat verstaat men onder gezonde snacks?
Als je tussen twee maaltijden door honger wordt overvallen kies je meestal voor een of andere snack. Snacks uit de supermarkt bevatten meestal teveel ongezonde verzadigde vetten, transvetten en geraffineerde suikers om gezond je zijn. Ze maken ons dik en zorgen voor ongezond buikvet. Denk maar aan snoep, koekjes en gebak en andere zoetigheden. Het kan echter ook anders, lees gezonder.

Stofwisseling
Een gezonde en hartige snack bezit alle onmisbare voedingsstoffen zoals vitaminen en mineralen en zo weinig mogelijk ongezonde vetten en toegevoegde suikers. Gezonde snacks zorgen voor een langer verzadigingsgevoel en activeren je stofwisseling. Een snelle stofwisseling zorgt voor: 

  • Een goede spijsvertering met een gezonde darmflora en een vlotte stoelgang
  • Minder buikvet
  • Makkelijker afvallen
  • Een evenwichtig cholesterolgehalte
  • Hormonen in evenwicht
  • Een gezonde bloeddruk, niet te laag of niet te hoog
  • Een stabiele bloedsuikerspiegel

Een trage stofwisseling is daarentegen een belangrijke oorzaak van ongezond buikvet en overgewicht.

Gezonde snacks
Laat voortaan deze bewerkte snacks liggen en kies voluit voor gezonde en natuurlijke tussendoortjes. Die zullen je zelfs helpen om meer vet te verbranden en makkelijker je overgewicht te verliezen. Er zijn veel meer natuurlijke en gezonde snacks dan je denkt zoals: 

  • Rauwe groenten: bevatten weinig of geen calorieën maar des te meer vitaminen, mineralen, sterke antioxidant(en, hoogwaardige eiwitten en voedingsvezels
  • Een stuk vers fruit
  • Zelf gemaakte groentechips
  • Onbewerkte en dus ongezouten, ongebrande en niet geroosterde noten: zijn rijk aan vezels en geven je snel een voldaan gevoel en eet je minder. Denk vooral walnoten, hazelnoten, amandelen, cashew- , peca- en pistachenoten. Dagelijks een handjevol noten (25 gram) volstaat
  • Onbewerkte zaden: zoals lijnzaad, sesamzaad, hennepzaad en chipzaad
  • Onbewerkte pitten: zonnebloempitten
  • Granen: quinoa, haver, boekweit, gierst
  • Peulvruchten: eet minstens éénmaal per week erwten, bonen, groentekiemen, kapucijner, linzen of kikkererwten
  • Zuivel: zoals magere natuuryoghurt en kwark zonder toevoegingen
  • Eieren: ze zijn een belangrijke bron van eiwitten en geven snel een voldaan gevoel. Dagelijks een ei eten bij je ontbijt is een goed idee

Ben je ook op zoek naar gezonde snacks zonder ongezonde vetten en toegevoegde suikers? Die kies en bestel je makkelijk online